سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالبی: کاستی‌های گذشته مانع کسب مدال نخواهد شد

نائب رئیس قایقرانی کسب تعداد مدال‌ها را از دوره‌ی قبل بیشتر بیش‌بینی کرد.

ناصر طالبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: فدراسیون قایقرانی به مدت هفت ماه با سرپرستی گواری اداره شد و اگر چه ایشان زحماتی در این فدراسیون کشیدند ولی فدراسیون نتوانست تمام برنامه های خود را به طور کامل به انجام برساند و بسیاری از اعزام ها به مسابقات و برگزاری اردوها لغو شد تا جایی که تیم ملی جوانان برای مسابقات قهرمانی در کانادا اعزام نشد.
 
 نائب رئیس فدراسیون اظهار داشت: حدود پنج ماه است که فدراسیون قایقرانی به ثبات رسیده و هیئت رئیسه و تمام اعضا مشخص شدند و ظایف هر کس معلوم است تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.
 
 وی ضمن حمایت از سرمربی تیم ملی آبهای آرام و بچه‌های تیم ملی گفت: تیم ملی با مشکلات زیادی روبرو بوده ولی من مطمئن هستم که این تیم نتایج خوبی را کسب خواهد کرد اگر چه حریفان بسیار قوی از کشور ازبکستان و هندوستان مدال‌های طلای ما را در رشته‌های کایاک و روئینگ‌ تهدید می‌کنند از کسب مدال نقره اطمینان داریم.
 
 طالبی در پاسخ به این سوال که اعضای تیم ملی  کانو به دلیل دوپینگ چرا دوباره حضور دارد گفت: شاهو‌ ناصری محرومیت دو ساله خود را به پایان رسانده و به تازگی در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و نتایج خوبی را بدست آورده و یکی از امید‌های کسب مدال برای کاروان جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
 
وی در پایان از اصحاب رسانه خواست تا به کمک کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران بیایند و فضا را برای ورزشکاران آرام و مهیا نمایند تا بهترین عملکرد را در این دوره شاهد باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاستی ، تیم ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.