سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت؛

قربانیان بیماری ابولا به 2097 نفر رسید/ واکسن ابولا تا ماه نوامبر عرضه می شود

سازمان جهانی بهداشت از مرگ 2097 نفر به سبب ابتلا به تب ابولا خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ سازمان جهانی بهداشت روز جمعه اعلام کرد طبق آخرین آمار، بیماری تب ابولا در سه کشور آفریقایی تاکنون 2097 کشته بر جای گذاشته است.
بر اساس اعلام این سازمان، واکسن ابولا تا ماه نوامبر برای استفاده کارکنان بخش درمان ، آماده خواهد شد و در این مسیر ، دو گزینه ، در حال بررسی است.
 این سازمان پس از نشست دو روزه ،در بیانیه ای اعلام کرد : در صورتی که ، ایمن بودن واکسن تایید شود آن را با اولویت استفاده برای کارکنان بخش درمانی ، در ماه نوامبر 2014 عرضه می کند.

به گفته این سازمان، تاکنون 1089 نفر در لیبریا، 517 نفر در گینه بیسائو و 491 نفر در سیرالئون جان خود را در اثر ابتلای به این بیماری از دست داده اند.

این در حالی است که گفته می شود بیست و دو مورد مشکوک به ابتلای به تب ابولا هم در نیجریه شناسایی شده و هشت نفر هم در اثر ابتلای به آن جان باخته اند.

سازمان جهانی بهداشت همچنین اعلام کرد از این پس در کشورهایی که تب ابولا در آنها به شدت شیوع پیدا کرده است، برای درمان این بیماری از داروهایی که از اجزای تشکیل دهنده خون ساخته شده اند استفاده می شود تا زمانی که امنیت بهداشتی و درمانی دو واکسن جدیدی که برای این بیماری ساخته شده اند، تایید شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.