سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد؛

اعلام آمادگی صددرصدی بیش از 240 اتوبوس حمل و نقل عمومی منطقه 19

مدیر اتوبوسرانی شهرداری منطقه 19، از اعلام آمادگی صددرصدی بیش از 240 اتوبوس حمل و نقل عمومی این منطقه همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.

 محمدعلی عباسعلی‌زاده مدیر اداره اتوبوسرانی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت: تمام اتوبوس‌های خصوصی و ملکی منطقه 19 از نظر فنی، ظاهری و داخلی در آمادگی صددرصدی‌اند.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح سلامت، امنیت و ایمنی شهروندان به ویژه دانش‌آموزان سرویس‌دهی مناسب در کمترین زمان ممکن برای موقع رسیدن دانش‌آموزان به مدارس و شهروندان به مقصد در پیک و اوج تردد مسافران در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

عباسعلی‌زاده اظهار داشت: در این طرح 182 اتوبوس خصوصی و 59 اتوبوس ملکی با آمادگی صددرصدی همزمان با سال تحصیلی جدید برای سرویس‌دهی مناسب به دانش‌آموزان و شهروندان در آمادگی صددرصدی‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آمادگی صددرصدی 241 اتوبوس حمل و نقل عمومی منطقه 19، آمادگی صددردی 182 اتوبوس خصوصی و 59 اتوبوس ملکی، بررسی اتوبوس ها از نظر فنی، ظاهری و داخلی از اقدامات اجرایی این طرح است.

عباسعلی‌زاده خاطرنشان کرد: بهسازی و نوسازی اتوبوس‌های فرسوده، بررسی و زمان‌بندی حرکت اتوبوس در اوج تردد دانش‌آموزان در نوبت‌های صبح و عصر،‌کاهش فاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها و حضور آنها در ایستگاه‌های اتوبوس، بررسی و اتمام اقدامات لازم خدمات مناسب و به موقع مسافران و دانش‌آموزان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اتوبوس ، آمادگی ، حمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.