سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تحلیف گروهای دوام 26 گانه در منطقه 15 برگزار می شود

ستاد مدیریت بحران منطقه 15 گفت: مراسم تحلیف گروهای دوام 26 گانه در منطقه 15 پس از تکمیل دوره‌های آموزشی مدیریت بحران در پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران این منطقه برگزار می‌شود.

 منوچهر رحیمی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: برگزاری مراسم تحلیف گروهای دوام 26 گانه در منطقه 15 پس از تکمیل دوره‌های آموزشی مدیریت بحران، کمک‌های اولیه، اطفای حریق، زلزله و ایمنی و ... در دستورکار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح از 20 مرداد آغاز و تا پایان سال 93 در محلات 22 گانه و خانه‌های ایمنی و دوام منطقه 15 پس از اتمام دوره‌های آموزشی مدیریت بحران در دست اجرا است.

رحیمی اظهار داشت: در این طرح مراسم تحلیف ویژه 100 عضو داوطلب واکنش اضطراری و دوگروه دوام محلات مطهری و اتابک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مراسم تحلیف گروه‌های 26 گانه منطقه 15 در سال 93، برگزاری مراسم تحلیف و اداری سوگند 100 عضو داوطلب واکنش های اضطراری و دو گروه محله مطهری و اتابک در این هفته، ادای سوگند گروه‌های دوام درخصوص اعلام آمادگی خود بدون هیچ تردیدی و شرایطی برای یاری رسانی به آسیب‌دیدگان و نجات ساکنان محله خود از اقدامات اجرایی این طرح است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 26 گروه دوام با هزار و 257 عضو داوطلب واکنش و اضطراری محلات 22 گانه منطقه 15 در مدیریت بحران با تشکیل حداقل یک گروه دوام در هر محله و محله‌های واقع در بافت فرسوده با تشکیل 2 یا 3 گروه دوام در طرح آموزشی قرار دارند و پس از اتمام دوره‌های آموزشی مراسم تحلیف آن‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: دوام ، بحران ، زلزله ، ایمنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.