سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش چهره به چهره بحران در زلزله در مدارس تهران برگزار می‌شود

ستاد مدیریت بحران منطقه12، از آموزش چهره به چهره بحران در زلزله در مدارس این منطقه خبر داد.

 دانیال محمد حسینی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح آموزش چهره به چهره بحران در زلزله در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار داد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور آمادگی هرچه بیشتر و ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان هنگام مواجهه  با بحران‌های طبیعی از جمله زلزله و حوادث غیر مترقبه در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 دردست اجرا است.
 
محمد حسینی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان آموزش، اجرایی، پشتیبانی، پیشگیری و آمادگی با حضور در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 از اقدام به آموزش دانش‌آموزان پیرامون بحران در زلزله خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش چهره به چهره بحران در زلزله در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 بر اساس تقسیم‌بندی و زمان‌بندی مشخص در هر مدرسه با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش منطقه 12، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، بحران در زلزله با توزیع اقلام آموزشی،بروشور، سی‌دی، کتابچه و پکیج‌های آموزشیر و فرهنگی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمد حسینی خاطرنشان کرد: برگزاری سمینارهای آموزشی مدیریت بحران، برگزاری مانورهای زلزله و مدیریت بحران، برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی مدیریت بحران،ز برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران، کمک‌های اولیه، اطفای حریق، زلزله، تخلیه امن اضطراری و پناهگیری صحیح از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: تهران ، مدارس ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.