سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"فرانسوا اولاند" تحويل ناو ميسترال را بسته به اوضاع اوکراين دانست

"فرانسوا اولاند" رییس جمهور فرانسه اعلام کرد قرارداد مربوط به فروش ناوهای میسترال به روسیه نه لغو شده نه به حال تعلیق درآمده اما تحویل اولین ناو جنگی به روسیه به ارزیابی اوضاع اوکراین طی هفته های آتی بستگی دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه؛ " اولاند" پیشتر اعلام کرده بود اقدامات روسیه در شرق اوکراین اجازه نمی دهد چراغ سبز برای تحویل این ناو داده شود. ناو میسترال قرار بود پاییز امسال تحویل روسیه شود.

اولاند در اجلاس سران سازمان پیمان اتلانتیک شمالی ، ناتو، در حضور پترو پوروشنکو رییس جمهور اوکراین گفت:من تصمیم خود را در خصوص عدم تحویل سلاح در شرایط کنونی تایید می کنم. این قرارداد نه لغو شده نه به تعلیق درآمده است اما تحویل این ناو جنگی به اوضاع هفته های آتی بستگی دارد. ارسال این پیان مهم بسیار اهمیت دارد ، زیرا ما خواهان راه حل هستیم.

رییس جمهور فرانسه خاطر نشان کرد اتحادیه اروپا تصمیم خود را مورد تحریم های جدید علیه مسکو با توجه به ارزیابی اوضاع طی ساعات آتی اتخاذ خواهد کرد. اولاند خاطر نشان کرد :«تا فردا اگر پیشرفتی در اوضاع حاصل نشود در شورای اروپا و در سطح سفرا تحریم ها اعلام و اجرا می شود. اما همه این موضوعات به ساعات آتی بستگی دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.