سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش صهيونيستی موضع خود را نزديک مرز لبنان تخليه کرد

شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد ارتش این رژیم به تازگی یکی از مواضع نظامی نزدیک مرزهای لبنان را از ترس حفر تونل در زیر آن تخلیه کرده و به مکان دیگری انتقال داده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری صفا؛  شبکه هفت تلویزیون اسرائیل گزارش داد بر خلاف اعلام ارتش مبنی بر اینکه حزب الله لبنان در داخل مرزهای شمالی با فلسطین اشغالی تونل حفر نکرده است اما نظامیان مستقر در این موضع از اینکه حزب الله زیر موضع آنها تونل حفر کرده باشد می ترسند زیرا بیم آن را دارند موضع آنها هدف بمب گذاری قرار گیرد و منفجر شود.

سربازان اسرائیلی گفته اند صداهایی را از زیر زمین شنیده اند.
سخنگوی ارتش اسرائیل در واکنش به این خبر گفت ارتش جزیئات استقرار خود را در مرزها اعلام نمی کند و حضور در مواضع نیز به ارزیابی های میدانی بستگی دارد.
وی وجود تونل در این موضع را تکذیب کرد.

شبکه هفت تلویزیون اسرائیل به نقل از تعدادی از نیروهای احتیاط که به تازگی در مرزها بوده اند اعلام کرد فرماندهان ارتش بیم آن را دارند که در مرزها تونل حفر شده باشد و دستوراتی به فرماندهان رده پایین درباره چگونگی تردد در این منطقه داده اند و همین نشانگر نگرانی آنهاست.
یائیر گولان فرمانده منطقه شمالی در ارتش اسرائیل گفت حدود یک ماه پیش با رؤسای شهرداریهای مناطق نزدیک به مرزها با لبنان دیدار کرده و به آنها اطمینان داده است که ارتش هیچ تونلی را که از سمت لبنان حفر شده باشد شناسایی نکرده است اما ارتش برای همه احتمالات آمادگی دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.