سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوستر نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران رونمایی شد

پوستر نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران روز چهارشنبه 12 شهریور ماه با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران رونمایی شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در مراسم رونمایی از پوستر نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران که جمعی از هنرمندان حضور داشتند، "محمدحسین اسماعیلی" معاون هنری و سینمایی اداره کل یادشده در سخنانی، جشنواره تئاتر استان تهران را یک حرکت منسجم و رو به جلو در جریان تئاتری کشور دانست و افزود: رویکرد اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، تمرکز زدایی فعالیت های هنری در استان است و تقویت شهرستان ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از حدود 60 اثر نمایشی متعلق به هنرمندان شهرستان های استان بازبینی به عمل آمد و در نهایت 9 نمایش به بخش مسابقه راه یافت.

در ادامه مهدی ابوالحسنی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز گفت: برگزاری جشنواره تئاتر استان تهران، فرصت مغتنمی برای حوزه فرهنگ و هنر شهرستان ری است که هنرمندان باید از این امکان ایجاد شده نهایت بهره برداری را انجام دهند.

وی ارتقای سطح هنری فعالان حوزه تئاتر و آشنایی هنرمندان با سطح فعالیت گروه های هنری شهرستان ها را از مزایای این جشنواره دانست.

نوزدهمین جشنواره تئاتر استان تهران در راستای ارتقاء، اعتلا، تشویق و ترویج اجرای عمومی آثار نمایشی و مستمر در سطح استان به ویژه شهرستان های تابعه، از 18 تا 21 شهریور ماه به میزبانی شهرستان ری و به همت معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش شهرستان ری برگزار می شود.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.