سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن روزملی دختران در سرای محله تجریش

مدیر اداره امور بانوان منطقه یک گفت: جشن روز ملی دختران به مناسبت روز میلاد حضرت معصومه (س) روزشنبه 15 شهریور ماه در سرای محله تجریش از ساعت 10 الی 12 برگزار می‌شود.

 مریم کوهی  مدیر اداره امور بانوان منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: این جشن تحت عنوان دختران، نشاط و کیفیت زندگی برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: از تمام دختران منطقه در رده سنی 9 تا 29 سال ثبت نام شده و از دختران 9 ساله پرسنل شهرداری نیز ثبت نام شده که به این دختران جوایزی اهدا می‌شود و از دختران موفق تجلیل می‌شود. 

مدیر اداره امور بانوان منطقه یک خاطر نشان کرد: از اهداف اجرای این جشن توجه به ارزش‌های دختران از دیدگاه اسلامی، تشویق و تکریم از دختران موفق، تبیین مقام و منزلت دختران به عنوان همسران و مادران فردا و آگاه سازی موانع و چالش‌های پیش روی دختران و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین دختران است. 

*افتتاحیه جشنواره تسنیم در سرای محله تجریش 


کوهی در ادامه گفت: افتتاحیه جشنواره تنسیم به صورت منطقه‌ای روز چهارشنبه مورخ 19 شهریورماه در سرای محله تجریش از ساعت 11 الی 12:30 برگزار می‌شود. 

وی بیان کرد: از اهداف این جشنواره فراهم سازی زمینه‌ها و سازوکار جهت توان افزایی، کشف و شکوفایی استعدادهای بانوان در سطح محلات، گسترش همیاری‌های اجتماعی بانوان در جهت ترویج و توسعه سبک زندگی اسلامی- ایرانی، تلاش برای تحقق شمار اقتصاد و فرهنگ با عزم‌ ملی و مدیریت جهادی، تلاش در جهت ارتقاء هویت و تعلق محله‌ای و توسعه مشارکت‌های اجتماعی بانوان است. 

کوهی خاطر نشان کرد: این جشنواره در رابطه با برگزاری کارگاه‌های طرح القاء کیفیت زندگی است و گروه‌های شرکت کننده در این طرح شامل کلیه گروه‌های داوطلب دختران و زنان سطح محلات شهر تهران، گروه‌های فعال شرکت کننده در جشنواره تنسیم سال‌های گذشته، کلید گروه‌های داوطلب بانوان در سطح محلات در قالب کانون‌ها، سمن‌ها و نهادهای مردمی بانوان است.
 
انتهای پیام/   
برچسب ها: جشن ، دختران ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.