سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات تکملیی

پایان 11 ساعت عملیات 100 آتش نشان/مرگ دردناک خانواده 4 نفره زیر خروارها خاک

حوالی 11 صبح امروز براثر انفجاری به علت نشت گاز شهری 3 واحد مسکونی تخریب و 12 تن کشته و مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، حوالی 11 صبح امروز براثر انفجاری  به علت نشت گاز شهری 3 واحد مسکونی 2 طبقه تخریب و تا شعاع 50 متری منازل زیادی دچار خسارت شدند.

به دنبال این موضوع سریعا گروه‌هایی از ایستگاه آتش نشانی 39 به محل حاثه اعزام شدند و با مشاهده شدت خرابی‌ها و احتمال وجود بیش از 20 نفر زیر آوار، از طریق شبکه بحران حادثه را به تمامی نیروهای امدادی شهر مشهد گزارش دادند.


در این راستا بیش از 100 آتش نشان، به همراه گروه های هلال احمر و اورژانس و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و عملیات جستجو را برای نجات افراد زیر آوار آغاز کردند.

حسن جعفری مدیر عامل آتش نشانی مشهد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: این انفجار در یک واحد مسکونی رخ داده و باعث تخریب 100 درصدی 3 واحد مسکونی دیگر نیز شده است و حدود 10 واحد مسکونی دیگر نیز دچار آسیب شده‌اند.



وفای نژاد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهر مشهد درباره این خبر به خبرنگار ما گفت: تا کنون 7 مصدوم از زیر آوار بیرون کشیده شده است و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان های مختلف جهت سیر مراحل درمانی فرستاده شدند.


از طرفی مسعود ظهوریان، معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد در مصاحبه خود با خبرنگار حاضر در محل ما گفت: متاسفانه اعضای یک خانواده که 4 تن شامل دو کودک و یک زن و مرد بودند، به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند و تا کنون(20:30) سگ های زنده یاب در عملیات نقطه به نقطه خود توانستند 7 مصدوم را در زیر آوار شناسایی و آتش نشان ها نیز با تلاش خود آنان را زنده از زیر خروارها خاک بیرون بیاورند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سرانجام پس از 11 ساعت عملیات طاقت فرسا آخرین قربانی این حادثه که مردی سالخورده بود، جسم بی جانش از زیر آوارد بیرون کشیده بود و به پرسنل اورژانس داده شد.

گفتنی است، عملیات آتش نشانی در ساعت 22 به پایان رسید.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: حادثه ، مشهد ، ایران ، تخریب ، خانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.