سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره‌های فرهنگی و آموزشی 10 گانه دهه کرامت در استان‌های جنوبی کشور برگزار می‌شود

دبیر جشنواره های بیزن‌المللی امام رضا (ع) از برگزاری جشنواره های فرهنگی و آموزشی 10 گانه دهه کرامت در استان‌های جنوبی کشور خبر داد.

 سید جواد جعفری دبیر جشنواره‌های بین‌المللی امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بیش از 10 جشنواره فرهنگی و آموزشی دهه کرامت همزمان با دهه کرامت در استان‌های جنوبی کشور برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه کرامت از ولادت با سعادت حضرت معصومه(ص) تا میلاد امام رضا(ع) از 6 تا 16 شهریور ماه سال 93 در استان‌های جنوبی کشور در دست اجرا است.
 
جعفری اظهار داشت: در این طرح استان‌های جنوبی کشور از جمله بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان، یزد، ‌کهکلویه بویر‌احمد، خوزستان مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و آموزشی دهه کرامت در استان‌های جنوبی کشور، برگزاری جشنواره مشاوره رضوی در بوشهر، برگزاری همایش ولایت در فرهنگ رضوی در جنوب کرمان، کنگره سراسری شعر رضوی در کرمان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
جعفری خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی رضوی در استان فارس، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی در هرمزگان، جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی در یزد، جشنواره شعر رضوی به زبان عربی ‌دعبل خزاعی در خوزستان، برگزاری کنگره ملی حضرت بی‌بی حکمیه (ص) در ‌کهکلویه و بویر‌احمد، برگزاری همایش فضایل رضوی در سیستان و بلوچستان از اقدامات دیگر بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در دهه کرامت است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، کرامت ، جنوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.