سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر:

کره رقیب اصلی ما در مسابقات اینچئون است/اردوی مشترکمان با شمشیربازان اکراینی کارمان را آسان کرد

فرزاد باهرارسباران در خصوص مسابقات آسیایی اینچئون گفت: برای رویارویی با حریفانمان در اینچئون آماده هستیم.

فرزاد باهرارسباران،‌ عضو تیم ملی شمشیربازی سابر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: شرکت در اردوی مشترک با شمشیربازان اوکراینی آمادگی ما را برای رویارویی با حریفانمان در اینچئون بالا رده است. حضور 3 بازیکن اکراینی که سابقه مدال آوری در عرصه‌های جهانی و المپیک را دارند بر تجربه ما افزوده است.

باهرارسباران تصریح کرد: پیش از حضور در مسابقات آسیایی گوآنگجو نمی‌توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و به راحتی به حریفانمان می‌باختیم اما اکنون پس از شرکت در رقابت‌های جهانی و پیروزی بر شمشیربازانی که در المپیک و جهان مدال کسب کردند فائق می‌آییم و این نشان دهنده ارتقای سطح کیفی شمشیربازی به خصوص رشته‌ی سابر است.

ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه سابر در خصوص عملکرد اظهار کرد: فخری از 4 سال پیش تاکنون تیم ملی سابر را در اختیار گرفته است و توانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. من کارم را از ابتدا با فخری آغاز کردم و با وی به قهرمانی آسیا رسیدم و پس از آن نیز توانستم نایب قرهمان آسیا شوم.

وی تاکید کرد: در مسابقات جهانی تهران با مربیگری فخری مدال طلا کسب کردم، ‌عابدینی نیز سهمیه المپیک را با همین مربی به دست آورد که این نشان دهنده توانمندسازی است.

عضو تیم ملی اسلحه سابر در خصوص مسابقات اینچئون گفت: مسابقات اینچئون در سطح بالایی برگزار می‌شود،‌ رقیبان اصلی ما در این مسابقات تیم‌های کره،‌ چین،‌ ژاپن،‌ قزاقستان و هنگ کنگ هستند. با توجه به حضورمان در تونمنت‌های داخلی و خارجی و برگزاری اردوی مشترک با شمشیربازان اکراین حضور در فینال مسابقات اینچئون کار آسانی است.

عضو تیم ملی شمشیربازی سابر خاطرنشان کرد: پاکدامن و عابدینی انفرادی به رقابت‌ می‌پردازند که امیدواریم نتیجه خوبی در این مسابقات به دست بیاورند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.