سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

سالانه 5 هزار نفر به جمعیت شهرستان بابل اضافه می‌شود

رئیس ثبت احوال بابل گفت: سالانه 5 هزار نفر به جمعیت شهرستان بابل اضافه می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مرتضی غلامی در بیان عملکرد یک سال گذشته این اداره اظهار کرد: در یکسال گذشته 7 هزار و 70 واقعه ولادت، 2 هزار و 647 واقعه فوت ثبت شده است که 3 هزار و 606 واقعه ولادت نوزاد پسر و 3 هزار و 464 واقعه ولادت برای نوزاد دختر به ثبت رسیده است.

وی از ثبت 4 هزار و 857  واقعه ازدواج در بابل در یک‌سال گذشته خبر داد و گفت: 3 هزار و 338 واقعه طلاق نیز در این مدت در شهرستان بابل ثبت شده است.

رئیس ثبت احوال بابل با اشاره به اینکه 5 هزار نفر سالانه به جمعیت شهرستان اضافه می‌شود، گفت: با توجه به تبصره 10 و 15 ماده 25 قانون ثبت احوال از آنجایی که مهلت ثبت واقعه ولادت از وقوع زایمان 15 روز و وفات 10 روز تعیین شده است میزان ولادت و وفات 6/99 درصد در مهلت قانونی در بابل ثبت شده است.

غلامی در پوشش قراردادن حدود 100 درصد واقعه ولادت و وفات در مهلت قانونی، فراهم کردن بستر مناسب برای فیبرنوری و ارتقاء خط پهنا، تعویض شناسنامه دانش‌آموزان مقاطع متوسطه در مدارس را از اقدامات یک‌سال گذشته این اداره برشمرد و افزود: صدور 2 هزار و 200 کارت هوشمند برای اتباع ایرانی بالای 15 سال، صدور 3 هزار و 300 جلد کارت شناسنامه ملی و تعویض 13 هزار جلد شناسنامه از دیگر خدمات ارائه شده ثبت احوال بابل به شهروندان این شهرستان بوده است.

انتهای پیام /م
برچسب ها: ساری ، بابل ، جمعیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.