سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

معرفی3 فیلم کوتاه کردستان به هشتمین جشنواره پروین اعتصامی

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: 3 فیلم کوتاه کردستان به هشتمین جشنواره پروین اعتصامی معرفی شد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، امین مرادی دیشب در جمع کارکنان حوزه هنری استان در سنندج، گفت: این سه اثر از بین 580 فیلم داستانی که توسط هنرمندان و فعالان این حوزه به دفتر جشنواره ارسال شده بود انتخاب شده‌اند.

وی افزود: فیلم‌های «مونس» به کارگردانی «ئه‌سرین محمودی»، «پروانه‌ها» به کارگردانی «عدنان زندی» و «بوکه بارانه» به کارگردانی «ئاکو زندکریمی» از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به جشنواره پروین اعتصامی راه یافتند.

رئیس حوزه هنری کردستان افزود: هیئت انتخاب جشنواره، 85 فیلم داستانی راه یافته به بخش مسابقه هشتمین دوره جشنواره پروین اعتصامی را معرفی کردند.

وی گفت: بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره در بخش مسابقه نیلوفر زرین 78 فیلم داستانی شامل 41 فیلم از فیلمسازان زن با موضوع آزاد و 37 فیلم داستانی از مردان فیلمساز با موضوع زن انتخاب شده است.

رئیس حوزه هنری کردستان بیان کرد: فیلم‌ «مونس» به کارگردانی «ئه‌سرین محمودی» در بخش فیلمسازان زن و فیلم‌های «بوکه بارانه» به کارگردانی ئاکو زندکریمی و «پروانه‌ها» به کارگردانی عدنان زندی در بخش مردان فیلمساز با موضوع زن به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کرده‌اند.

مرادی گفت: هشتمین جشنواره پروین اعتصامی از 28 مهرماه تا دوم آبان ماه امسال در تهران برگزار می‌شود،

انتهای پیام/ز

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، معرفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.