سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

كلاهبرداري 12 ميليارد ريالي با كارت شارژهاي جعلي

رييس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت: فردي كه اقدام به فروش 12 ميليارد ريال كارت شارژ تلفن همراه جعلي به شخص ديگري كرده بود شناسايي و دستگير شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، سرهنگ "ستار خسروي گفت : " در پي كسب خبري مبني بر توزيع كارت شارژهاي تلفن همراه جعلي در سطح استان موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي ها و تحقيقات صورت گرفته عامل توزيع اين نوع كارت ها شناسايي و در يک عمليات با هماهنگي مقام قضايي دستگير و به منظور تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي استان منتقل گرديد.

اين مقام مسئول گفت: متهم در تحقيقات صورت گرفته با اظهار بي اطلاعي از جعلي بودن كارت شارژها عنوان داشت كه آنها را از فردي كه خود را نماينده يكي از شركت هاي اپراتوري تلفن همراه معرفي كرده بود خريداري كرده تا با فروش آنها كسب درآمد و سود كنم اما پس از فروش چند نمونه از آنها متوجه جعلي بودن كارت شارژهاشدم، اما با اين وجود و براي اينکه متضرر نشوم به فروش كارت ها ادامهدادم.

سرهنگ خسروي اظهار داشت: با اعترافات توزيع كننده كارت شارژهاي جعلي، فروشنده اين كارت ها نيز شناسايي و ماموران طي هماهنگي با مقام قضايي در عملياتديگري متهم اصلي پرونده را در مخفيگاهش دستگير كردند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: در بازرسي از مخفيگاه متهم دو دستگاه كيس رايانه، يك دستگاه چاپگر ليزري، يك دستگاه لب تاپ، و تعداد قابل توجهي مدارك و كارت هاي جعلي آماده براي فروش كشف شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اصفهان ، کلاهبر ، داری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.