سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

ذوب آهن اولویت اول خود را رفع معظلات زیست محیطی قرار داد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت : متأسفانه ذوب آهن در برنامه های مدیریت زیست محیطی از برنامه عقب بود ولی با برنامه ریزی مشترکی که انجام شد ذوب آهن اولویت اول خود را رفع معظلات زیست محیطی قرار داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ظهرابی در جمع مسئولان ذوب آهن با بیان این مطلب گفت : کارگروه ما به صورت هفتگی بر مؤلفه های زیست محیطی ذوب آهن نظارت دارد و این کارخانه بزرگ در حال حاضر تلاش زیادی برای رفع مشکل زیست محیطی خود می کند .

ظهرابی با بیان اینکه نظارت و پایش مداوم صنایع آلاینده در دستور کار ماست افزود : در این راستا از شهرستان ها نیز خواسته ایم تا با قاطعیت بیشتری کار نظارت و برخورد با صنایع آلاینده را انجام دهند که این امر تا کنو ن نیز بسیار تأثیر گذار بوده است .

وی خاطر نشان کرد : باید بپذیریم که اثر بخشی اقدامات زیست محیطی ، تابعی از شرایط مختلف بوده و در حال حاضر نیز خواسته مردم ، برخورد جدی با صنایع آلاینده است .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان اظهار داشت : مدیریت ارشد استان به طور مستمر اعلام کرده است که موضوع حفاظت محیط زیست اصفهان و رفع آلودگی ازآن ، اولویت اول است و بدین گونه شرایط مهیا شد تا اقدامات پیشگیرانه انجام شود. وی گفت : در طول سال های 89 تا 91 میزان استفاده از مازوت 50 درصد رشد داشت اما با اقدام پیشگیریانه و با حمایت دستگاه قضائی ، مشعل های مصرف مازوت پلمپ شد و مطمئن باشید اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با قاطعیت روی مواضع خود ایستاده است .

ظهرابی ذوب آهن را واحد صنعتی بزرگی دانست و افزود: مدیرکل محیط زیست استان اصفهان خروج صنایع از شعاع 50 کیلومتری شهر را موضوع پیچیده ای خواند و گفت : این کار با مؤلفه های مختلفی همراه است و انجام آن باید با دقت صورت پذیرد که دراین رابطه کارگروه مدیریت منابع ثابت آلاینده ، مسائل را جزء به جزء مورد بررسی قرار می دهد تا صنایع با هدف توجیه اقتصادی و عدم آلودگی به مناطق دیگری انتقال یابند.

ظهرابی گفت:امروز دراستان اصفهان همگرایی لازم برای ایجاد محیط زیست پاک و خوب وجود دارد و این بازتاب خواست مردم است و امید است رسانه ها نیز در بخش آموزش یاریگر باشند

انتهای پیام.

برچسب ها: اصفهان ، ذوب ، آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.