سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوبخت: نگران رنگ مدالها نباشید، فقط تلاش کنید/ دولت با قدرت درکنار ورزشکاران است

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: دولت آماده است تا برنامه هایی که از سوی وزارت ورزش و جوانان ارایه می شود را در برنامه هایش بگنجاند و هر سال به تناسب آن اهداف، منابعی پیش بینی شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران " محمد باقر نوبخت" در مراسم بدرقه کاروان ایران اعزامی به المپیک اسیایی با ابراز خوشحالی از حضور درجمع ورزشکاران ، فراهم نمودن تسهیلات برای کسب موفقیت توسط ورزشکاران را وظیفه ای مهم توصیف کرد و افزود: حضور بنده به نمایندگی هیات وزیران به همراه وزیر ورزش و جوانان در برنامه امروز در واقع اعلام حمایت  ما از شما ورزشکاران کشورمان بود تا بگویم دولت با قدرت درکنار ورزشکاران است.
 
وی با اشاره به اینکه مطالبات و جوایز معوقه قهرمانان از دولت پیشین است، گفت: این معوقه در زمان دولت تدبیر و امید نبوده ،البته تعهدات دولت های گذشته نیز برای ما تعهدآور است.
 
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری ادامه داد : با پیگیری های ویژه وزیر ورزش وجوانان ، منابع مناسب فراهم شد و همانطور که در جمع ورزشکاران اعلام کردم، برنامه ششم توسعه در حال تهیه وتنظیم است وهرکاری در ورزش در این برنامه باید باید زیربنایی دیده شود.
 
وی افزود: از تمامی فدراسیون ها خواسته ایم برنامه های خود را برای اعتلای ورزش ایران اعلام کنند تا با توجه به تاکید رییس جمهوری  به ورزش، در معاونت برنامه ریزی منابع لازم برای ورزش را پیش بینی کنیم.
 
نوبخت همچنین درسخنانی دراین مراسم اضافه کرد:وظیفه مادر راستای اعتلای ورزش کشور، فراهم کردن شرایط و تسهیلات برای ورزشکاران است تا آنها به طور شایسته برای موفقیت گام بردارند.
 
وی با اشاره به مذاکرات با وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک در بحث بودجه گفت: با پیگیری های این عزیزان تلاش کردیم تسهیلات مالی را برای این کاروان فراهم کنیم.
 
سخنگوی دولت با تاکید بر این نکته که از هیچ تلاشی برای ورزش کوتاهی نخواهیم کرد ،  افزود : دولت آماده است تا برنامه هایی که از سوی وزارت ورزش و جوانان در جهت اعتلای ورزش کشور ارایه می شود را در برنامه ششم بگنجاند و هر سال به تناسب آن اهداف، منابعی را پیش بینی کند.
 
وی خطاب به کاروان اعزامی ایران به اینچئون گفت: احساس ما نسبت به شما احساس پدری است که نسبت فرزند دارد.در این بازیها نگرانی نداشته باشید وبه فکر رنگ مدال نباشید .فقط با تمام قدرت تلاش کنید چرا که این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد وما در تمامی مراحل شما را تحسین می کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.