سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالقدری: تلاش تکواندو در دو عرصه جهانی و آسیایی است

مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو معتقد است: باوجود آنکه تکواندوکاران برای حضوری موفق در بازی های آسیایی تلاش می کنند، به فکر کسب سهمیه المپیک هم هستند.

غلامحسن ذوالقدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره روند آماده سازی تیم های ملی برای بازی های آسیایی 2014 اینچئون عنوان کرد: تقریبا از نیمه دوم سال 92 برنامه های آماده سازی تیم های ملی تکواندو مردان و زنان ایران با حمایت وزارت ورزش و جوانان و نیز کمیته ملی المپیک آغاز شده است و تا روز اعزام ادامه دارد.

وی درخصوص به تلاش تکواندوکاران برای حضور در دو عرصه رقابت های انتخابی المپیک و بازی های آسیایی اینچئون گفت: تکواندوکاران با شرکت در مسابقات جایزه بزرگ المپیک نهایت تلاش خود را برای حضور در دو میدان بزرگ انجام می دهند. استعداد های تکواندو ایران سخت در حال تمرین هستند تا در بین برترین های رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی قرار بگیرند و بتوانند با ارتقای این رنکینگ خود را به بازی های المپیک ریو برسانند.

رییس سازمان تیم های ملی با اشاره به نتایج تکواندوکاران در رقابت های انتخابی المپیک افزود: باوجود آنکه برخی تکواندوکاران در تیم آسیایی و انتخابی المپیک مشترک هستند، این نفرات پس از بازگشت از رقابت های جایزه بزرگ قزاقستان خود را برای مسابقات تکواندو اینچئون آماده می کنند و امیدواریم به نتایج دلخواه در بازی های آسیایی برسیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، المپیک ، اینچئون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.