سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو بازیکن اصلی استقلال در آستانه محرومیت؛

هافبک‌های استقلال مقابل تیم منصوریان غیبت می کنند؟!

دو بازیکن اصلی تیم استقلال در آستانه محرومیت و عدم همراهی تیم در بازی با نفت تهران قرار دارند و در این خصوص اخطار دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیموریان و امید ابراهیمی دو هافبک تیم استقلال دو اخطاره هستند و در صورتی که در بازی با نفت مسجد سلیمان اخطار دریافت کنند از حضور در بازی با تیم منصوریان محروم می شوند و در این خصوص با اخطار جدی مسوولان و قلعه نویی روبرو شدند.

گفتنی است؛ بازی با نفت برای سرمربی استقلال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بدلیل روابط میان وی و مربی نفت نتیجه این بازی شرایط را برای هر دو مربی تغییر می دهد به همین دلیل قلعه نویی تمام تلاش خود را بکار می گیرد تا بهترین نتیجه را از این دیدار بدست بیاورد و بازنده جنگ میان خود و منصوریان نباشد این در حالی است که وی به تمام بازیکنان خود اولتیماتوم داده است تا برای این دیدار آماده شوند زیرا در صورت کمکاری و عدم رضایت از آنها هیچ عذری را نمی پذیرد و جریمه برای نفرات تیمش در نظر می گیرد.

شایان ذکر است وی با استعلام دو اخطاره های تیمش از این بازیکنان خواست تا با نهایت دقت در بازی با حریف اهوازی ظاهر شوند زیرا بی دقتی و دریافت کارت آنها را از بازی بعدی محروم می کند و در نهایت این تیم است که متضرر می گردد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.