سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی مدعی شد؛‌

خبرنگار آمریکایی کشته شده توسط داعش دارای تابعیت اسرائیلی بوده‌است

رژیم صهیونیستی مدعی شد؛ "استیون ساتلوف" خبرنگار آمریکایی کشته شده توسط داعش دارای تابعیت اسرائیل بوده است.


به گزارش
 سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، این پایگاه امروز در خبری اعلام کرد: ظهر امروز چهارشنبه رژیم صهیونیستی مدعی شد؛استیون ساتلوف خبرنگار آمریکایی که روز گذشته توسط داعش به قتل رسید، علاوه بر ملیت آمریکایی، دارای تابعیت اسرائیلی نیز بوده است.

این پایگاه به نقل از پایگاه اسرائیلی "المستوطنین 7" اعلام کرد که در سال 2005 استیون ساتلوف به اسرائیل مهاجرت کرده بود و به مرکز میان رشته‌ای که نشست امنیتی اطلاعاتی هرتزلیا نامیده می‌شود رفت.

همچنین پایگاه خبری "دنیا الوطن" اعلام کرد این خبرنگار آمریکایی یهودی، دو سال پیش و چند ماه قبل از ربوده شدندش، با برخی اسرائیلی‌ها دیدار داشته و با آنها درباره خطراتی که بارها در مناطق جنگی با آن روبرو شده بود، صحبت کرده بود.

"دنیا الوطن" به نقل از شبکه دوم تلویزیون اسرائیل نقل می‌کند که این شبکه در پایگاه خود به نقل از یک اسرائیلی اعلام کرد: وی بخوبی با خطرات کاری خود در مکانهایی که به آنجا می‌رفته آشنایی داشته است.

این اسرائیلی همچنین می‌گوید: ساتلوف در یکی از دیدارها با وی، درباره وقائع بسیار فجیع که در خلال کارش در لیبی مصر وسوریه مواجه شده بوده با وی صحبت کرده بود.

وی سپس میگوید: وی شگفت زده شد وقتی دید که فردی که سر وی بریده شده، همان شخصی است که با وی آشنایی داشته است.

گفتنی است استیون ساتلوف خبرنگار آمریکایی که توسط داعش سربریده شد و با نشریه‌های تایم و فارن پالسی همکاری داشته، در اگوست2013 ناپدید شد تا اینکه فیلم کشته شدن وی توسط داعش منتشر شد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.