سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اجرای طرح دادرس در میان 16 هزار دانش‌آموز اصفهانی

رئیس گروه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی گذشته در میان 15 هزار و 769 دانش‌آموز در سطح استان اصفهان زیر پوشش طرح دادرس قرار گرفتند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سعید باقری با اشاره به یکی از طرح‌های اجرایی مهم در میان دانش‌آموزان اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته طرح دادرس برای 15 هزار و 769 دانش‌آموز در سطح استان اجرا شده است.

وی به اجرای طرح دادرس در 617 مدرسه در سطح استان در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد و ادامه داد: از هر مدرسه یک تیم 14 نفره زیر پوشش طرح دادرس قرار گرفته‌اند و با اجرای طرح دادرس دانش‌آموزان برای حضور در شرایط سخت آماده می‌شوند.

رئیس گروه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه همچنین در سال تحصیلی گذشته طرح مدارس مروج سلامت در سطح استان اجرا شده است، تصریح کرد: این طرح از چند سال گذشته تاکنون در مدارس اجرا می‌شود که اجرای این طرح نقش بسیاری در راستای ارتقای شاخصه‌های سلامت مدارس دارد.

وی توانمند‌سازی دانش‌آموزان در زمینه مراقبت از خود و آموزش همسالان را از مهم‌ترین رویکرد‌های طرح مدارس مروج سلامت دانست و اضافه کرد: شاخصه‌های سلامتی دانش‌آموزان باید از نظر روانی، روحی، جسمی و موارد دیگر ارتقاء پیدا کند و آموزش و پرورش هر ساله در راستای بهبود این وضعیت تلاش می‌کند.

باقری با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته طرح مدارس مروج سلامت در بیش از یک‌هزار مدرسه در 40 منطقه آموزش و پرورش در سطح استان اجرا شده است، تاکید کرد: بیش از 350 هزار دانش‌آموز نیز در سطح استان زیر پوشش طرح مدارس مروج سلامت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: هر ساله تعداد دانش‌آموزانی که زیر پوشش طرح مدارس مروج سلامت قرار می‌گیرند، نسبت به سال‌های گذشته بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اصفهان ، دادرس ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.