سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معرفی وزیر علوم آزمون مهمی برای دولت است

دبیر سابق سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: معرفی وزیر برای وزارت علوم یک آزمون مهم برای دولت محترم است و این انتخاب می‌تواند در جهت همگرایی بین قوا به خوبی صورت بگیرد.

"روح‌الله نجابت" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،  با بیان اینکه معرفی وزیر برای وزارت علوم یک آزمون مهم برای دولت محترم است، اظهارداشت: این انتخاب می‌تواند در جهت همگرایی بین قوا با توجه به حساسیت مجلس صورت گیرد.

دبیر سابق سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب یکسری شاخصه اصولی را به صورت کلی فرمودند و حجت بر هیأت دولت تمام شده است، بنده فکر می‌کنم که منش و روش تیمی که از ابتدا دولت یازدهم در فضای وزارت علوم اقدام و عملی می‌کند منش و روش به دور از فضا و تراز انقلاب اسلامی است.

 نجابت اظهار داشت: موضوعی که بنده به عنوان دانشجو از مسئولان دولت درخواست دارم این است که هر چه زودتر با آن چیزی که همسو با فتنه‌گران و جریان دوم خرداد رادیکال است، فاصله بگیرند در صورتی که به این صورت شکل گیرد اولین نفع به خود دولت برمی‌گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اتفاقات اخیری که در فضای سیاسی کشور افتاده است به نظر بنده نمونه خیلی دقیق‌تر فضا را از قضایای شورای شهر تهران می توان دید روندی که جریان افراطی درصدد این است که به آن سمت رود با شکست مواجهه شده است و رئیس جمهور که از روز اول معتقد به اعتدال بود اگر در دام این افراد افتد متأسفانه اولین ضرر را وی می‌بیند و آن شعار اعتدال وی نقض می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.