سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

کاهش دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان مهم‌ترین پدیده چند روز آینده در استان را کاهش دمای هوا عنوان کرد و گفت: دمای استان در روز شنبه افت چند درجه‌ای می‌یابد که موقتی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سونا صرفی وضعیت جوی استان زنجان را برای امروز و فردا صاف پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: وزش باد شدید دیگر پدیده جوی این روزهای استان است.

وی با اشاره به تداوم وضعیت جوی امروز در روز پنجشنبه اضافه کرد: وضعیت جوی استان زنجان فردا هم پایدار همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان نوسان دمایی شهر زنجان را طی روز گذشته 17 درجه عنوان کرد و افزود: این شهر طی 24 ساعت گذشته دمایی بین 16 و 33 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

این مسئول بالاترین دمای گزارش شده طی روز گذشته را با 37 درجه بالای صفر مربوط به ماهنشان عنوان کرد و گفت: پایین‌ترین دما در این بازه زمانی با 12 درجه بالای صفر در سلطانیه ثبت شده است.

صرفی مهم‌ترین پدیده چند روز آینده در استان زنجان را کاهش دما عنوان کرد و گفت: دمای هوای استان در روز شنبه افت چند درجه‌ای می‌یابد که موقتی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ورود پدیده جوی خاصی در استان زنجان پیش‌بینی نشده است، متذکر شد: پایداری جوی در اوایل هفته آینده هم ادامه می‌یابد.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد زمان خنک شدن دما گفت: افت دمای استان از نیمه شهریور آغاز می‌شود هر چند همین روزها هم وزش باد به احساس خنکی دمای استان کمک می‌کند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، وزش باد ، سلطانیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.