سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور پدرخوانده‌ها منجر به انحراف در مسیر دولت می‌شود

دبیر دفتر بانوان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه حضور پدرخوانده‌ها منجر به انحراف در مسیر دولت می‌شود، گفت: اینکه دولت به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی است جای شکی نیست، اما دخالت‌های ناصواب منجر به بروز دوگانگی در اداره دستگاه اجرایی کشور می‌شود.

دبیر دفتر بانوان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ با بیان اینکه پدرخوانده اصلاح‌طلبان خود را پدر خوانده مردم و دولت نداند، گفت: هرچند پیروزی روحانی در انتخابات مرهون بازی دقیق کارگزاران و بازیچه شدن اصلاح‌طلبان است، اما اینکه بخواهیم خود را قیم کشور بدانیم دولت تدبیر و امید ضعیف خواهد شد و نخواهد توانست به اهداف خود برسد.

جمیلی با بیان اینکه حضور پدرخوانده‌ها منجر به انحراف در مسیر دولت می‌شود، گفت: اینکه دولت به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی و رهنمودهای رهبری در عرصه بین المللی است جای شکی نیست، اما دخالت‌های ناصواب و نابه‌جا منجر به بروز دوگانگی در اداره دستگاه اجرایی کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی گروهی برای تحقق اهداف دولت تلاش کنند و عده‌ای برای تحقق اهداف عالی‌جنابان، آنوقت دولت با بن بست اجرایی مواجه خواهد شد و نتیجه‌ای جز بی‌اعتمادی مردم به دولت به دست نخواهد آمد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: وقتی گروهی میگویند دلواپسیم نه اینکه منظورشان دولت باشد، بلکه دلواپس خیانت‌های استکبار و منفعت طلبی و دخالت‌های پدرخوانده‌ها هستند و گرنه مواضع انقلابی رئیس جمهور از 18 تیر 78 تاکنون تغییری نکرده است و ایشان کما فی‌السابق سرباز رهبری هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.