سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

فعالیت 3 هزارو 218 تعاونی در خراسان شمالی/ افتتاح 13 تعاونی همزمان در هفته ی تعاون

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: از فعالیت 3هزارو 218 تعاونی در استان خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، علی حسین پور پاکزاد به مناسبت هفته ی تعاون در نشستی خبری ضمن تشریح برنامه های هفته ی تعاون در استان گفت: 150 برنامه از جمله دیدار با نماینده ی ولی فقیه و ائمه ی جمعه شهرستانها ،غبار روبی مزار شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در این هفته اجرا می شود.

وی افزود:32 تعاونی هم امسال تاسیس شد،که در مجموع 3 هزارو 218تعاونی در زمینه های تولید، توزیع ،نوع جدید و مسکن تشکیل شدند.

به گفته ی پاکزاد تعاونی های بخش خدمات با 875تعاونی رتبه ی نخست، بخش کشاورزی با 871 تعاونی رتبه ی دوم و صنعت با 684 تعاونی رتبه ی سوم را در استان دارند.

وی همچنین با اشاره به فعال بودن 81 تعاونی مسکن مهر در خراسان شمالی اظهار داشت: در مجموع 24 هزار نفر در تعاونی های مسکن مهر خراسان شمالی ثبت نام کرده بودندکه از این تعداد 12 هزار نفر و 343نفر واجد شرایط چهارگانه دریافت مسکن مهر شناخته شدند.

به گفته حسین پور پاکزاد تاکنون هزار و 261 واحد مسکن مهر در خراسان شمالی با ارائه سند تحویل متقاضیان شده، دو هزار و 214 واحد مسکونی آماده تحویل بوده و چهار هزار و 143 واحد مسکونی نیز در دست ساخت قرار دارد.

وی در ادامه از افتتاح 13 تعاونی در زمینه های پوشاک،صنایع چوب، مسکن، خدمات بهداشتی و صنایع دستی همزمان با هفته ی تعاون خبردادو گفت: این تعاونی ها با سرمایه ی 6 میلیاردو 170 میلیون تومان با 238 نفر عضو برای 453 نفر فرصت شغلی ایجاد می کند.

دوازدهم تا هجدهم شهریور به عنوان هفته ی تعاون نام گذاری شده است./ش/ن

برچسب ها: تعاون ، فعالیت ، خدمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.