سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان در تهران قدیم برگزار می‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، از برگزاری مراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان همزمان با دهه کرامت در این منطقه خبر داد.

 محمد باصری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برگزاری مراسم تکریم، تجلیل و بزرگداشت امامزادگان واقع در منطقه 12 همزمان با دهه کرامت در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه خبر داد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با دهه کرامت از ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) تا امام رضا(ع) از 6 تا 16 شهریور ماه سال 93 در امامزادگان منطقه 12 در دست اجرا است.

باصری اظهار داشت: در این طرح ویژه برنامه های دهه کرامت و تجلیل از امامزادگان همزمان با دهه کرامت در امامزادگان منطقه 12 با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، شهرداری نواحی 6 گانه و محلات 103 گانه منطقه 12 برگزار می شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری مراسم تکریم و بزرگداشت امامزادگان منطقه 12، برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت، مولودی‌خوانی و جشن بزرگ امامزادگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در امامزادگان منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.

باصری خاطرنشان کرد: برگزاری جشن های بزرگ دهه کرامت،‌جشن بزرگ بزرگداشت امامزادگان حضرت صالح بن موسی (ع)، حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع)، امام رضا (ع)  در سراهای محلات، مساجد و امامزادگان، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی در نواحی 6گانه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: امامزاده ، تهران ، تکریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.