سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عابدی: اردوی مشترک با تیم اوکراین آمادگی‌مان را بالا برد

عضو تیم ملی شمشیربازی اپه گفت: شیوه بازی شمشیربازان اوکراینی شباهت زیادی به ملی‌‌پوشان قزاقستانی دارد و به همین دلیل برگزاری اردوی مشترک با آنها کمک زیادی به ما خواهد کرد.

سیدصادق عابدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فکر می‌کنم برگزاری اردوی مشترک با شمشیربازان اوکراینی به دلیل شباهت بازی آنها با رقیبانمان در اینچئون کمک بزرگی به ما خواهد کرد.

عضو تیم ملی شمشیربازی اپه ادامه داد: باقرزاده برای افزایش سطح کیفی اردو و کاهش هزینه‌های اعزام ملی پوشان ایرانی به اردوهای تدارکاتی تلاش کرد تا بهترین بازیکنان تیم‌های قهرمان جهان مثل اوکراین و لهستان به ایران بیایند که این باعث به روز شدن تیم ملی شمشیربازی شده است.

وی افزود: حدود هفت ماه است که در اردوی تیم ملی شمشیربازی حضور دارم و در این مدت فیض عسگری توانسته تیم را به سطح مناسبی برساند، وی با انرژی مثبتی که به تیم می‌دهد توانسته است شرایط خوبی برایمان به وجود بیاورد.

ملی پوش اپه تصریح کر: این دومین بار است که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنم. پیش از این با شرکت در مسابقات گوانگجو توانستم شناخت کافی در خصوص تیم‌ها به دست آورم همچنین سرمربی تیم‌مان با آنالیز تیم‌ها به شناخت ما از این حریفان کمک زیادی کرد.

عابدی خاطرنشان کرد: شرکت در مسابقات قهرمانی جهان کازان باعث شد بر تجربه‌هایم اضافه شود ما در قرعه و در بازی اول‌مان به قهرمانی جهان یعنی فرانسه خوردیم که در این رقابت با اختلاف اندک 43- 45 نتیجه را به فرانسه واگذار کردیم. امیدوارم در مسابقات اینچئون قرعه خوبی نصیبمان شود و بتوانیم عملکرد شایسته‌ای در این رقابت‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمادگی ، اوکراین ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.