سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی فر خبر داد

حضور سریع سازمان میراث فرهنگی در برنامه ششم توسعه

سلطانی فر با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری از تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر زودتر قدم در برنامه ششم توسعه کشور گذاشته است، گفت: البته در این راستا باید افراد دلسوز و دست اندرکار این حوزه برای گنجاندن موضوعات مختلف کمک کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر زودتر قدم در برنامه ششم توسعه کشور گذاشته است که در این راستا از افرادی دلسوز و دست اندرکار این حوزه کمک می‌خواهیم تا موضوعات مختلفی در این برنامه بگنجانیم.
 
معاون رئیس جمهور در ادامه گفت: درصدد هستیم تا زمینه تشکیل مجدد شورای سازمان را تا یازده ماه آینده تشکیل دهیم که به ریاست رئیس جمهور به مسائل و مشکلات این حوزه بپردازیم.
 
سلطانی فر در ادامه تصریح کرد: شورای ملی گردشگری از سال 57 تشکیل شده است که در سال‌های 78 و 86 بازنگری آن انجام شده و امیدواریم تا قبل از پایان 94 با مطالعات انجام شده و متناسب با شرایط فعلی کشور طرح جامع گردشگری را تصویب و مورد استفاده قرار دهیم همچنین طرح جامع گردشگری استان‌ها در حال راه اندازی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: حضور ، سریع ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.