سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

برق‌دار شدن 11 روستای استان کرمانشاه طی سال گذشته

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه روند افزایش 6 درصدی تعداد مشترکان طی سال 92 را متذکر شد و گفت: در سال 89 به دلیل هدفمندی یارانه‌ها مصرف تا یک‌سال کاهش یافت

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ علی مراد مرادی مجد با بیان اینکه بعد از سال 90 مصرف برق روند افزایشی را تجربه کرد و این بیانگر این است که هدفمندی یارانه‌ها تنها یک‌سال تأثیرگذار بوده است،گفت: با توجه به روند افزایش مشترکان هر 10 سال یک‌بار کل تأسیسات و برق شبکه‌های توزیع، انتقال و تولید باید به دو برابر افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از برق‌دار شدن 11 روستای استان طی سال گذشته خبر داد و افزود: به تمام روستاهای بالای 10 خانوار برق‌رسانی شده است.

مرادی‌مجد واگذاری 27 هزار انشعاب به متقاضیان برق، توسعه شبکه مورد نیاز برای تأمین برق، برق‌رسانی به بیش از 11 هزار واحد مسکن مهر و احداث چهار کیلومتر روشنایی معابر را از جمله مهمترین اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان در سال 92 اعلام کرد.

وی افزود: نصب بیش از پنج هزار عدد چراغ روشنایی در شهرها و روستاها، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق بیش از 100 روستا و اصلاح بیش از 350 کیلومتر شبکه‌های برق در استان کرمانشاه از دیگر اقدامات است.

این مسئول از اجرایی شدن سه مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: مصوبات فوق با هزینه 8.5 میلیارد تومان انجام گرفته است/ش/ن.

برچسب ها: کرمانشاه ، برق ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.