سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت/

منطقه آزاد انزلی پايلوت طرح گردشگری حلال

تفاهم نامه همكاری بین رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی و عبدالحسين فخاری دبيركل موسسه حلال جهانی امضاء شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، با امضای این تفاهمنامه منطقه آزاد انزلی به عنوان پایلوت طرح گردشگری حلال انتخاب شده است.

مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت : اين تفاهم نامه در شش ماده با هدف افزايش فعاليتهای اقتصادی از طريق همكاری و تعامل با ساير بخش های بازرگانی كشور و به منظور نيل به ايجاد شرايط ايده آل جهت صادرات و واردات انواع خدمات و محصولات حلال بهمراه استقرار استاندارد گردشگری حلال ميان دو سازمان امضاء و مبادله شده است.

رضا مسرور ، بااشاره به این که معرفی منطقه آزاد انزلی به عنوان منطقه آزاد حلال يكی از نتايج عملياتی شدن اين تفاهم نامه است اظهارداشت : افزايش سهم بازار از طريق توسعه بازار، افزايش درآمد برای طرفين از طريق ظرفيتهای حلال كشور،همبستگی كشورهای اسلامی از طريق استقرار استاندار حلال جهانی، استفاده از مزايا و معافيتهای قانونی منطقه آزاد انزلی برای صنايع اصلی و جانبی وابسته به محصولات حلال در منطقه و گسترش همكاريها از طريق توسعه صنعت حلال بين كشورهای همجوار از جمله مزايای اجرای تفاهم نامه همكاری ميان سازمان منطقه آزاد انزلی و موسسه حلال جهانی است.


انتهای پیام/ش/ن


برچسب ها: منطقه ، آزاد ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.