سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ایستگاه شماره دو آتش نشانی رودهن افتتاح شد

بخشدار رودهن گفت : ایستگاه شماره دو آتش نشانی رودهن در راستای افزایش ضریب ایمنی و سرعت خدمات رسانی در بلوار آیت اله خامنه ایی واقع در روبروی مجتمع بزرگ دانشگاهی شهر افتتاح شد .

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن از افتتاح ایستگاه شماره دو ایستگاه آتش نشانی شهر رودهن خبرداد و گفت :این ایستگاه در مکانی در مجاورت جاده ترانزیتی فیروزکوه و با دربرگرفتن شهرک های نور و پونا، دانشگاه علمی کاریردی و دانشگاه آزاد اسلامی و روستاهای قسمت شرقی بخش رودهن مانند مهرآباد و چناران و گلاهک احداث و به بهره برداری رسید .

بخشدار رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : فاز دوم آتش نشانی رودهن در بحث امداد رسانی و برقراری امنیت و حوادث مختلف محدوده چهار هزار و 200 واحد مسکن مهر روستای مهرآباد را نیز پوشش خواهد داد .

طاهرخانی با اشاره به سایر اقدامات عمرانی و خدماتی در شهر رودهن ، اضافه کرد : آسفالت و روکش خیابانها در شهرک پونا و بهسازی و اسفالت شهرابعلی در روز های پایانی هفته دولت از اقدامات بخشداری رودهن به حساب می آید .

بخشدار رودهن در خاتمه اظهار داشت : پروژه های عمرانی روستایی در هفته دولت نیز در فهرست پروژه های افتتاح شده بخش رودهن در زمینه های مختلف به حساب می آید ./ش/ن


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.