سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

اجرای 57 هزار مترمربع پیاده‌روسازی در ارومیه

شهردار ارومیه گفت: امسال 57 هزار مترمربع پیاده‌روسازی در ارومیه اجرا شده است.

محمد حضرت‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری 72 درصد از جمعیت شهرستان ارومیه در شهر ارومیه ساکن هستند که در بحث فضای سبز، آموزش مدارس، مسائل بهداشتی و ... باید امکانات لازم فراهم شود.

وی با اشاره به بخش خدمات نگهداری فضای سبز و مبلمان شهری، خاطرنشان کرد: 150 هزار تومان برای هر شهروند ارومیه‌ای در راستای ارائه خدمات شهری هزینه می‌شود که مبلغ دریافتی از هر خانواده 50 هزار تومان تا 100 هزار تومان نسبت به توسعه‌یافتگی و بزرگی ساختمان است.

حضرت‌پور ادامه داد: سال گذشته از 220 هزار خانوار ساکن شهر ارومیه از 80 هزار نفر این ارقام وصول شده مابقی از طرف شهرداری با استفاده از ظرفیت‌هایی که شورای شهر و استاندار ایجاد می‌کند و بخش سرمایه‌گذاری تامین می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در شهر ارومیه، تصریح کرد: بودجه عمرانی شهرداری ارومیه نسبت به سال گذشته از افزایش برخوردار بوده به طوری که امسال امسال سرانه عمرانی هر شهروند ارومیه یک میلیون تومان است.

شهردار ارومیه اعلام کرد: تمام تلاش معطوف بر این است باید حدود 700 مترمربع سرانه فضای سبز در سال 93 برای مردم افزایش یابد.

حضرت‌پور ادامه داد: در کنار این موضوع در راستای توجه به مبلمان شهری 57 هزار مترمربع پیاده‌روسازی در محدوده شهر ارومیه، حدود 55 کیلومتر جدول‌گذاری و جوب و 16 کیلومتر کانال سنگی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه شهر ارومیه برای 15 سال آینده به عنوان شهر پاک، فرهنگی و مجهز به فن‌آوری‌های نوین تعریف شده و تمام تلاش مجموعه شهرداری در راستای تحقق این اهداف خواهد بود.

شهردار ارومیه ادامه داد: در راستای شاداب‌سازی و ایجاد نشاط در جامعه برنامه‌های جدی در دستور کار شهرداری ارومیه قرار دارد.

برچسب ها: ارومیه ، شهردار ، گذشته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.