سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکیل سرپرست سابق پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

محمد قاضی تمام مطالباتش را دریافت کرده است / از حضور این بازیکن در دادگاه استقبال می‌کنیم

شهسواری گفت: محمد قاضی مطالبات خود را دریافت کرده و هیچ طلبی ندارد و چون در رسانه‌ها و اذهان عمومی تهمت جعل اسناد زده است باید پاسخگوی صحبت‌هایش باشد.

رضا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: قاضی یک چک 380 میلیون تومانی از شیرینی موکل من دریافت کرده که این چک با دو فقره چک 230 و 150 میلیونی تعویض شد و طی مستنداتی که ارائه کرده‌ایم این چک‌ها مشخص هستند.

وی ادامه داد: این بازیکن تاکید دارد که امضای چک‌ها جعلی بوده و شیرینی کلاهبرداری کرده است اما این صحبت‌ها اتهامی بیش نیست زیرا محمد قاضی تمام مطالباتش را دریافت کرده و حتی ما تصویر چک 230 میلیون تومانی را روی سایت قرار داده‌ایم.

وی افزود: نمی‌دانیم بر چه اساسی قاضی ادعا کرده که اسناد جعلی است در صورتی که تمام مدارک مشخص و واضح است که چک‌ها با واسطه یا بی واسطه به حساب این بازیکن واریز شده است.

رضا شهسواری در ادامه بیان داشت: صحبت‌های این بازیکن از ابتدا متناقض بود، یک بار گفت کپی چک 380 میلیونی در اختیارم است، در اظهارات دیگرش هم گفته بود اصل چک جعلی است و اکنون هم می‌گوید فقط چک 230 میلیونی به من داده شده است.

شهسواری در پایان در خصوص اینکه محمد قاضی گفته خودم در دادگاه حضور میابم خاطرنشان کرد: ما هم از حضور این بازیکن در دادگاه استقبال می‌کنیم و تمام مستندات خود را ارائه می‌دهیم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شیرینی ، قاضی ، دادگاه ، شهسواری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.