سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرودی: از نظر علمی و فنی موافق حضور کی‌روش هستم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش با توجه به سطح بازیهای لیگ برتر می‌تواند بازیکنان جوان بیشتری را برای موفقیت تیم ملی جذب کند.

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کی‌روش از نظر علمی و فنی سرمربی خوبی است و باید کمی در مورد مبلغ قرارداد من با فدراسیون فوتبال به توافق برسد موافق ماندن کی‌روش در تیم ملی هستم.

کارشناس فوتبال در ادامه افزود: باید صد در صد اردوها را بر پا کنیم تا در بازیهای جام ملتهای آسیا روند بهتری را از تیم ملی شاهد باشیم و کی‌روش کار خود را خوب بلد است و باید در بازیها حضور داشته باشد و همه بازیهای لیگ برتر را دنبال کند تا به ایران به شرایط آرمانی خود برسد.

وی در خصوص جوان گرای تیم ملی افزود: من موافق جوان بودن توام با چند بازیکن با تجربه هستم و کی‌روش با دیدن بازیهای لیگ برتر بازیکنان جوان بیشتری به تیم جذب خواهد کرد تا ایران در جام ملتهای آسیا به عنوان قهرمانی دست یابد.

وی گفت: شرط و شروط گذاشتن کی‌روش در حیط کار وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال است و ما از رقم حیطه کار وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال است و ما از رقم قرارداد خبری نداریم آنها باید در مورد رقم قرارداد با هم به توافق برسند تا در گروه خود با امارات قطر و بحرین نمایش خوبی را به اجرا بگذاریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شاهرودی ، کی روش ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.