سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"روضه رضوان" در هفته حج به شبكه دو می‌آید

«روضه رضوان» همزمان با اول ذیقعده و هفته حج به روی آنتن شبكه دو سیما رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، داریوش دلیری با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته حج 7 برنامه 45 دقیقه ای داریم كه كارشناسانی همچون قاضی عسگر (نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت)، دكتر قنبری (معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری)، مهندس خِدِرنژاد (معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت)، مهندس اوحدی (رئیس سازمان حج و زیارت)، حجت الاسلام احمدی (نماینده بعثه در بحث معارفی حج)، دكتر باقری (معاون بین المللی بعثه در خصوص زائران ایرانی و جهان اسلام)، دكتر مرعشی (رئیس هیأت پزشكی حج در خصوص بحث بهداشت سلامت زائران و حاجیان) در آن حضور دارند.

تهیه كننده سری جدید این برنامه خاطرنشان كرد: پس از پخش برنامه های مختص هفته حج، این برنامه در ایام حج تمتع طی 12 قسمت، هفته ای دو بار به روی آنتن می‌رود كه در هر قسمت به مدت 25 دقیقه به مباحثی پیرامون حج، عمره های دانشجویی، سوغات در حج و آداب و مناسك حج و ... پرداخته می شود. همچنین 21 قسمت برنامه نیز تا پایان سال پنجشنبه ها در كنداكتور پخش برنامه های این شبكه قرار خواهد گرفت. 

دلیری ابراز كرد: این برنامه از اتاق فكری متشكل از مدیران گروه معارف و مدیران سازمان حج و زیارت تشكیل شده كه به اجرائیات و مباحث فرهنگی و معارفی حج می پردازد. اجرای این برنامه را سیدمرتضی جوادی به عهده دارد و متن های آن به قلم مهدی رستمی است.

همكارانی كه با این برنامه همكاری می كنند ، عبارتند از: مجتبی صدخسروی و مهرداد غفاری (تدوین گران)، سید رسول میربابایی (مدیر تولید) و فرزاد خسروی و محمد حدادی (دستیاران تهیه).

«روضه رضوان» كاری از سازمان حج و زیارت سازمان صدا و سیما و به همت تأمین برنامه شبكه دو، به مناسبت هفته حج هر روز ساعت 17 به مدت 45 دقیقه به روی آنتن شبكه دو می‌رود.



انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.