سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار باشگاه طبیعت در سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج

دبیر اجرایی سومین نمایشگاه گل و گیاه از آغاز به کار باشگاه طبیعت در نمایشگاه امسال خبر داد.

 بیتا شاه محمدی دبیر اجرایی سومین نمایشگاه گل و گیاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در رابطه با آغاز به کار باشگاه طبیعت در نمایشگاه اظهار داشت: باشگاه طبیعت با مشارکت مردم در جهت حمایت از فضای سبز شهری فعالیت خود را در نمایشگاه گل و گیاه آغاز می‌کند.

وی افزود: باشگاه طبیعت سعی دارد با آموزش شهروندان و نقش نظارتی شهروندان  در سطح شهر هر چه بیشتر به حفاظت و بهبود فضاهای سبز شهری  و محیط زیست کمک کند.

دبیر اجرایی سومین نمایشگاه گل و گیاه عنوان کرد: باشگاه طبیعت فعالیت خود را از نمایشگاه آغاز کرد و در طول سال نیز همچنان به فعالیت خود با مشارکت شهروندان ادامه می‌دهد. و تمام گروه سنی ‌می‌توانن در این زمینه فعالیت داشته باشند.

شاه محمدی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر و عضویت در این باشگاه در روزهای بر پایی نمایشگاه ضمن بازدید از نمایشگاه به غرفه‌های باشگاه طبیعت مراجعه کرده و از نزدیک با فعالیت برنامه‌های آن آشنایی کامل پیدا کنند.

گفتنی است سومین نمایشگاه گل و گیاه کرج از  16  الی 20  شهریور ماه  از ساعت 10الی 21 در باغ گل‌های پارک شهید چمران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: گل ، نمایشگاه ، کرج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.