سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوژن در بازدید از پروژه‌های فرهنگی شهرستان ملارد:

بازگشایی سینمای شهرستان ملارد در دستور کار قرار گرفت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد صبح امروز از مجتمع فرهنگی ورزشی طلاییه و سینمای شهرستان ملارد بازدید به عمل آورد.

علیرضا رئیس‌اوژن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد در گفتگو  با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به تلاش مضاعف مجموعه ارشاد و فرهنگ اسلامی در جهت توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در این شهرستان اظهار داشت: در همین راستا معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد (علی اصغر کاراندیش) با حضور جمعی از مسئولین ملارد از پروژه‌های فرهنگی شهرستان ملارد هم چون مجتمع طلاییه و سینمای شهرستان مورد  اشاره به صورت میدانی بازدید به عمل آوردند.

وی در ادامه افزود: پیرو برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده طی جلسه ای  با حضور فرماندار، اداره ارشاد و مدیریت شهری ملارد تمهیدات و تدابیری در جهت بازگشایی تنها سینمای شهرستان که سال‌هاست بنا به دلایلی با تعطیلی رو به رو است اتخاذ شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد:‌ به فضل الهی با بهره برداری از مجتمع فرهنگی ورزشی طلاییه و بازگشایی مجدد سینمای شهرستان ملارد روند توسعه زیریساخت‌ها و امکانات فرهنگی منطقه مورد اشاره بیش از پیش تقویت خواهد شد.

گفتنی است به منظور بهره برداری از پروژه طلاییه مبلغ  3میلیارد تومان اعتبارات از محل بودجه‌های استانی و  وزارت ارشاد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملارد ، سینما ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.