سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

آغاز ثبت ‎نام سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم گفت: همزمان با دهه کرامت در سمیرم، ثبت ‎نام در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در دو سطح شکوفه ها و برزگسالان آغاز شد.

علی مبشری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان از آغاز زمان ثبت نام در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه سمیرم خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام این رقابت ها در دو گروه سنی شکوفه ها(زیر 16 سال) و بزرگسالان(بالای 16 سال) همزمان با شروع هفته کرامت آغاز، و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رشتههای حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و مفاهیم تخصصی قرآن برگزار میشود ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقات به سایت مسابقات قرآن به آدرس quraniran.irو یا با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم ثبت نام کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم اضافه کرد: مرحله شهرستانی اين دوره از مسابقات با محوريت دهه ولايت از بیست و یکم مهر تا سی ام آبان ماه امسال در امام زداه سلطان ابراهیم(ع) سمیرم در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.
وی با اشاره به رسالت سازمان اوقاف و امور خیریه در نشر معارف قرآنی، تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز دشمنان از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود برای از بین بردن باورهای دینی و اعتقادی مردم به ویژه نسل جوان استفاده می‌کنند برگزاری این گونه مسابقات در ترویج فرهنگ قرآنی بویژه نسل جوان جامعه نقش مهمی دارد.
مبشری خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه ای همگانی است و تشویق جوانان به حضور در برنامه ها و مسابقات قرانی سبب توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی و ایجاد انگیزه و رغبت برای کسب معارف و فرهنگ اسلامی در بین نسل جوان می شود


انتهای پیام.

برچسب ها: اصفهان ، مسابقات ، قرآن ، اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.