سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کسب رتبه دوم کشوری در مسابقات قرآن درقم

عاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از کسب رتبه دوم کشوری در مسابقات قرآن توسط دانش آموزان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از کسب رتبه دوم کشوری در مسابقات قرآن توسط دانش آموزان این استان خبر داد.

ناصر حمزه‌ای بیان کرد: دانش آموزان استان قم در سی و دومین دوره مسابقات قرآن کشوری در رشته‌های قرآن، عترت و نماز در بخش برادران در رشته های تفسیر 2 نفر، نهج البلاغه 2 نفر، صحیفه سجادیه چهار نفر، احکام سه نفر، انشای نماز 2 نفر، اذان یک نفر، حفظ 2 نفر و مداحی 2 نفر حایز 13 رتبه برتر کشوری شدند و همچنین در رشته های اذان، حفظ و مداحی نیز پنج رتبه کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: در بخش خواهران، 22 نفر حایز رتبه برتر کشوری شدند که در بین آن ها سه نفر در رشته تفسیر، پنج نفر در نهج البلاغه، پنج نفر در صحیفه سجادیه، 2 نفر در احکام و چهار نفر در انشای نماز، یک نفر در حفظ و 2 نفر در قرائت حایز رتبه برتر کشوری شدند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: در بخش برادران اکبر بدری در رشته نهج البلاغه، محمد حسین عمادی در صحیفه سجادیه، علیرضا شاه آبادی در انشای نماز، محمد مهدی مختاریان و سید محمد حسین اعتماد در رشته مداحی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دادند.

حمزه‌ای بیان کرد: دانش آموزان استان قم در بخش خواهران رتبه اول کشوری را کسب کرده و دانش آموزان پسر رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده اند که در کل استان قم، بعد از خراسان رضوی مقام دوم کشوری را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: قم ، کسب ، رتبه ، دوم ، کشوری ، دانش اموزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.