سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای نشان مودت به هفت نفر از هیات امنا و خادمین نمونه امامزادگان کشور

همزمان با همایش روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) ، هفت تن از هیات امنا و خادمان امامزادگان با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه نشان مودت دریافت کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، شب گذشته همایش روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تهران برگزار شد که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ، سید حسین هاشمی ، استاندار تهران ، حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف ، حجت الاسلام محمدزاده ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران و حجت الاسلام گواهی ، مدیر آستان مقدس امامزاده صالح (ع) پوستر فراخوان نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری امامزادگان رونمایی شد.

براساس این گزارش ، علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در سه بخش عکس ، فیلمنامه و داستان کوتاه تا 30 خرداد 94 ارسال کنند و زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره نیز دهه کرامت سال 94 است.

این گزارش می افزاید : در ادامه این مراسم ، مجموعه مقالات کنگره بین المللی امامزادگان در 4 جلد با موضوعات، امامزادگان و حیات فرهنگی ، تجلی گاه هنر قدسی ، حرمت حرم و چونان دری گشوده به بهشت در راستای آگاهی بخشی به جامعه در خصوص امامزادگان رونمایی شد و همچنین پرتال جامع امامزادگان نیز رونمایی شد.

همچنین در ادامه مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ، سید حسین هاشمی ، استاندار تهران ، حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و حجت الاسلام محمدزاده ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران از هفت تن از هیات امنا و خادمان امامزادگان با اهدای نشان مودت و کمک هزینه سفر عمره مفرده تقدیر شد.

براساس این گزارش اسامی این افراد به شرح زیر است :

1-    محمد حسین شاکری – مدیر موفق مرکز فرهنگی و قرآنی امامزاده شهرضا اصفهان
2-    سید رضا بابایی - مدیر موفق مرکز فرهنگی و قرآنی امامزاده تکیه پهنه کلا مازندران
3-    مجتبی یزدانی – خیر بقعه ساز امامزاده صالح (ع) تهران
4-    حیات الله سرلک – خیر بقعه ساز امامزاده پیرامام الیگودرز لرستان
5-    اسدالله عسگراولادی – عضو هیات امنای امامزادگان عین العلی و زین العلی (ع) تهران
6-    حاج حسین داداشی - عضو هیات امنای امامزاده سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه گیلان
7-    سید حسن میرحسینی - عضو هیات امنای امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) شهرستان دلیجان مرکزی

این گزارش حاکیست ، در بخشی از این مراسم ، حاج مرتضی طاهری به مدیجه سرایی پیرامون امامزادگان پرداخت و صابرخراسانی نیز شهری زیبا در مدح پیامبر(ص) و ائمه معصوم (ع) خواند.



انتهای پیام /
برچسب ها: خادمین ، امامزادگان ، مودت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.