سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

اعزام وزنه بردار سیستان و بلوچستان به رقابت های جهانی گرجستان

محمد اسحاق ناروییˈ وزنه بردار سیستانی و بلوچستانی و کارمند سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای شرکت در رقابت های وزنه برداری جهان به کشور گرجستان اعزام شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان، رییس ستاد ازدواج آسان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، رییس خانه صنعت و معدن و اعضای اتاق بازرگانی استان این وزنه بردار را برای اعزام به رقابت های جهانی حمایت کردند.

سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، وزنه بردار استان در این دور از رقابت ها در وزن 62 کیلوگرم برای کسب افتخاری دیگر برای ایران اسلامی به رقابت با حریفان خود می پردازد.

محمد اسحاق ناروییˈ وزنه بردار سیستان و بلوچستان تاکنون توانسته مقام های گوناگونی از جمله مقام نخست رقابت های وزنه برداری کارگران جهان در انگلستان در سال 2005، مقام نخست رقابت های 2006 فرانسه، مقام نخست رقابت های جهانی 2007 مجارستان و 2008 یونان را کسب کند.

معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان، رییس ستاد ازدواج آسان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، رییس خانه صنعت و معدن و اعضای اتاق بازرگانی استان این وزنه بردار را برای اعزام به رقابت های جهانی حمایت کردند.


  انتهای پیام /ش/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.