سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

شرکت بیش از 7 هزار نفر در نشست های تخصصی طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی

هفت هزار و 500 نفر در نشست های تخصصی عصرگاهی طرح مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد شرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیست و یکمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی به مدت یک ماه در دو بخش نشست های تخصصی و نشست های عمومی و به همت نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد برگزار شد که نشست های تخصصی در مجموعه بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی و نشست های عمومی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
حجت الاسلام رحمت اله اروجی افزود: طرح تقویت مبانی اعتقادی فرصت مناسبی برای تغییر باورها است و نشست های تخصصی این طرح با حضور دانشگاهیان، فرهنگیان و کارمندان با حضور 14 نفر از اندیشمندان فرهنگ دینی کشور از 11 مرداد تا 6 شهریور به مدت 27 روز در مجموعه فرهنگی تبلیغی بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.
وی افزود:  هفت هزار و 500 نفر در مجموع در 14 دوره تخصصی شرکت کردند که با هماهنگی های انجام شده برای شرکت کنندگان از طریق دفتر آموزش و پژوهش استانداری و آموزش و پرورش گواهی نامه صادر می شود.
اروجی با بیان اینکه همگان باید در رشد و ترویج سبک زندگی اسلامی مشارکت داشته باشند، برگزاری این طرح را اغازی برای فرهنگ سازی در این زمینه دانست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، استقبال شرکت کنندگان از مباحث و استادان دعوت شده را مطلوب دانست و اظهار امیدواری کرد که برگزاری این نشست ها در ارتقای فرهنگ دینی استان چهارمحال و بختیاری تاثیر قابل توجهی داشته باشد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.