سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی ادامه اعتراضات در پاکستان صورت گرفت؛

حمله به خانه نخست وزیر پاکستان/ ارتش خواستار حل اختلافات بصورت سیاسی شد

اعتراضات در پاکستان همچنان ادامه دارد و شب گذشته نیز پس از تلاش معترضان برای حمله به محل اقامت نواز شریف نخست وزیر پاکستان، پلیس با معترضان درگیری شد که در این درگیری ها حداقل 3 تن کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، تظاهرات برضد دولت پاکستان همچنان ادامه دارد و در تازه ترین اعتراضات، شب گذشته معترضان تلاش کردند تا به محل اقامت " نواز شریف" نخست وزیر پاکستان حمله کنند، که این اقدام منجر به واکنش پلیس پاکستان گردید و پلیس اقدام به استفاده از گاز اشک آور و شلیک گلوله های پلاستیکی کرد که در طی این درگیریها حداقل 3 تن کشته و بیش از200 تن مجروح شدند.

در همین راستا شب گذشته سران ارتش پاکستان نشست فوق‌العاده ای برای بررسی بحران این کشور برگزار کردند.

ارتش پاکستان همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دموکراسی پایبند می باشد و حل بحران کشور بایداز طریق سیاسی صورت پذیرد.

ارتش پاکستان که دارای نفوذ زیادی در کشور است دیروز اعلام کرد: هرگونه استفاده از زور برای حل بحران سیاسی کشور، نتیجه ای جز وخامت اوضاع درپی ندارد.

گفتنی است، نواز شریف که طی انتخابات سال گذشته پاکستان توانست دوباره به قدرت بازگردد، در مقابل درخواست معترضان برای استعفاء مقاومت می کند.

این درحالی است، که وی با برخی دیگر از درخواست های معترضان مبنی بر انجام تحقیقات درباره گزارش‌هایی که حکایت از تقلب در انتخابات سال گذشته دارد موافقت کرده است.

دفتر نواز شریف شب گذشته اعلام نمود که استعفای وی امری، غیرقابل قبول است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.