سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد

گردهمایی روابط عمومی‌های بسیج سراسر کشور در یزد

گردهمایی معاونان روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج یزد با حضور 600 نفر از معاونان روابط عمومی سپاه و بسیج سراسر کشور در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکزیزد

معاون روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری گردهمایی روابط عمومی‌های بسیج و سپاه سراسر کشور به میزبانی یزد خبر داد.

سرگرد عزیزالله موذن اظهار داشت: گردهمایی معاونان روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج یزد با حضور 600 نفر از معاونان روابط عمومی سپاه و بسیج سراسر کشور در یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این گردهمایی به منظور ارتقاء سطح علمی روابط عمومی‌ها و با محور انسجام، آموزش و توجیه تشکیلات حرفه‌ای نهاد روابط عمومی برگزار خواهد شد.

موذن خاطرنشان کرد: این گردهمایی قرار است در شهریورماه جاری برگزار شود که زمان آن 11 شهریورماه اعلام شده است.

معاون روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: از آنجا که روابط عمومی نقش بسزایی در رشد و پویایی یک سازمان دارد، در ابتدای سال یک آموزش تخصصی در مرکز استان کرمان با حضور مسئولان روابط عمومی‌های نواحی مقاومت بسیج استان یزد و کرمان برگزار شد و توانستیم در آن دوره، شرکت‌کنندگان را با اصول و مبانی علم مدیریت، روابط عمومی و خبرنویسی آشنا کنیم و در همین راستا مرحله تکمیلی دوره آموزشی روابط عمومی‌های بسیج با همکاری روابط عمومی کل سپاه به میزبانی یزد به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

وی بازدید شرکت‌کنندگان از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مطرح کشوری را از برنامه‌های جنبی این گردهمایی برشمرد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.