سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتی دنیا شرکای کودک‌کش‌ها را تحریم کرد

سقوط سهام کوکا و مک‌دونالد به علت وابستگی به صهیونیست‌ها + فیلم

به اذعان شبکه‌های تلویزیونی دنیا کمپانی‌های صهیونیستی چون مک‌دونالد و کوکا بعد از جنگ اخیر غزه سهام‌شان به شدت سقوط کرده است.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، خریداران محصولات در جهان چندهفته‌ای است به مارک روی محصول مورد مصرف‌شان بیشتر دقت می‌کنند تا مبادا پول‌هایشان در بزرگترین جنایت تاریخ یعنی نسل‌کشی مردم بیگناه فلسطین شریک شود.  

شبکه اقتصادی بورسی بلومبرگ به صراحت از شکل‌گیری یک جنبش خطرناک در مصرف خبر می‌دهد. به طور باورنکردنی محصولات کوکا و مک‌دونالد مشتریان خود را از دست داده‌‌اند تا جایی که ماهیت این دو بِرند مطرح دنیا و وابسته بودن آنها به صهیونیست‌ها سبب سقوط سهام‌شان شده است، و این مسئله در کل تاریخ بی‌سابقه است.

کوکا و مک‌دونالد که سرمایه‌های خود را در اختیار ارتش صهیونیستی قرار می‌دهند، نه تنها از سوی مسلمانان بلکه بوسیله تمام حق‌طلبان دنیا تحریم شده‌اند و بعد از جنگ اخیر مدیران این کمپانی‌ها به هر دری می‌زنند تا خود را از انتساب به رژیم صهیونیستی دور کنند، حتی اگر مدیرشان یک صهیونیست باشد.



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
منجزی
۰۸:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
به نظر من به غیر از خودرو که باید حتما خارجی بخریم مابقی کالاهای مورد نیازمون رو باید از محصولات ایرانی استفاده کنیم.(چون خودروسازان داخلی در نبود رقابت و وجود انحصار در این صنعت با قیمتهای ناحقشون خون مردم رو دارن میمکن.پس ما هم باید با خودروسازان داخلی مبارزه کنیم و کمپینهایی در راستای تحریم خودروهای داخلی تشکیل بدهیم).
afsar
۱۸:۲۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
اگر انشاالله تمام مسلمانان دست در دست هم بدن این اسراییل نابود شدنی است
نیایش
۱۰:۰۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
واقعن عالیه
علی
۰۹:۱۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
ما هم باید تحریم کنیم . اگه هر نفر به جای کوکا یه نوشابه دیگه مخصوصا ایرانی بخریم به همین سادگی به کودکان فلسطینی کمک بزرگی کردیم .