سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خبر داد

برگزاری همایش 2000 نفری تهرانگردی با دوچرخه ؛ در منطقه 12

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری همایش 2000 نفری تهرانگردی با دوچرخه 14 شهریورماه همزمان با دهه کرامت در منطقه 12 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، حسین زارع صفت هدف از برگزاری این همایش را نهادینه کردن فرهنگ استفاده از دوچرخه برای دستیابی به شعار هوای پاک،آسمان آبی،زمین سبز دانست و در توضیح جزییات این همایش گفت: همایش دوچرخه سواری تهرانگردی با دوچرخه ویژه آقایان در روز  14 شهریور ماه 93 در ساعت 7:30 صبح از میدان مشق آغاز و پس از بازدید از میدان ارگ و طی مسیرهای تعیین شده از کاخ موزه گلستان  بازدید می کنند و در نهایت این همایش در پارک شهر تهران به پایان می رسد.

وی در ادامه افزود:با برنامه ریزی های انجام شده، امکانات پزشکی، اورژانس شهر سالم ،فدراسیون دوچرخه سواری و پلیس راهور نیز برای مواقع لزوم و اضطرار مهیا شده است.

وی با بیان این که در این همایش امکانات و خدمات گردشگری رایگان ارائه می شود، تصریح کرد: 22  تور لیدر برای گروه های 100 نفری توضیحات لازم را ارائه می دهند. ضمن این که شرکت کنندگان  می توانند از دوچرخه شهری و بازدید از نقاط گردشگری  در این همایش به صورت رایگان استفاده کنند.

به گفته زارع صفت تمامی شرکت کنندگان در طول برگزاری این همایش تحت بیمه هستند و  با برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی  چنین  همایشی در مناطق دیگری که قابلیت گردشگری دارند برگزار خواهد شد.

زارع صفت در ادامه افزود:علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند به سرای محلات مناطق 22 گانه مراجعه و ثبت نام کنند همچنین در پایان این همایش به قید قرعه به 20 شرکت کننده یک دستگاه دوچرخه اهدا می شود.

گفتنی است این همایش با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12،مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.