سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکنولوژی به کار رفته در پهپادهای ایرانی معمایی برای غرب

تکنولوژی به کار رفته در هواپیماهای بدون سرنشین ایرانی یک معما برای غرب است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فلایت گلوبال، چین و ایران همکاری های خود را در زمینه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین افزایش داده اند. دو کشور همچنین از این هواپیماها در مانورهای نظامی خود استفاده می کنند.

یک پایگاه خبری محلی در چین و خاورمیانه ، گزارش داده است که هر دو کشور استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را افزایش داده اند. 

این گزارش همچنین می افزاید که نحوه ساخت و فناوری به کار رفته در این هواپیماها برای غرب یک معما است.

این سایت می افزاید که شروع به ساخت و افزایش دانش در مورد پهپاد به طور همزمان در ایران و چین آغاز شده بود ، اما چین برخی از توانایی های خود را در نمایشگاههای هوایی منطقه ای نشان داده است.

این سایت همچنین توضیحاتی در مورد پهپاد آمریکایی که به دست نیروهای ایرانی سالم به زمین نشست ارائه کرده است و به نقل از سردار حسین سلامی ، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، اعلام کرده که هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی هنگام ورود در مرز ایران شناسایی شد و ایران توانایی ساقط کردن آن را داشت ، اما نیروهای مسلح ایران اجازه دادند که این هواپیما وارد ایران شود تا نیات جاسوسی آن مشخص شود.

شایان ذکر است که سردار سلامی گفته بود که ایران قصد مهندسی معکوس این پهپاد اسرائیلی را ندارد ، اما در صورت لزوم برای این کار اقدام خواهد کرد ، زیرا توانایی مهندسی معکوس پهپاد را دارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
امیر
۱۹:۵۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
اگر رهبری نبود واون دسته جوانهایی که برای غرور ایرانی اسلامی شبانه روز در حال جنگیدن در تمام حوزه ها هستن نبود واقعا این دولت مردانمون با این قرار دادهای ننگینشون .......؟
احسان
۱۴:۴۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
عالی ست. وجای خوشحالی و غروز داره.آفرین بر جوانان ایرانی.