سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقرزاده: کاروان شمشیربازی با 8 نفر عازم اینچئون می شود/ وصالی در اینچئون قضاوت می‌کند

کاروان تیم ملی شمشیربازی با 8 ملی پوش در رقابت‌های آسیایی حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کاروان 8 نفره شمیشربازی کشورمان که از 7 ماه پیش تاکنون در اردوی تیم ملی به سر می‌برد این بار خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا اینچئون آماده می‌کند.

ملی‌پوشان شمشیرباز به همین منظور در تورنمنت‌های متعددی از جمله رقابت‌های جهانی ایتالیا و اسپانیا، رقابت‌های جهانی کازان روسیه شرکت کردند تا علاوه بر کسب آمادگی بتوانند با رویارویی حریفان از نظر فنی در سطح مناسبی قرار گیرند.

علی یعقوبیان، محمدرضایی، طاهر عاشوری، صادق عابدی در اسلحه اپه و مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران با حضور در مسابقات قهرمانی کشوری و همچنین رقابت‌های جهانی جواز حضور در این مسابقات آسیایی اینچئون را کسب کردند.

فضل‌اله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمیشربازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ کاروان اعزامی ملی‌پوشان شمشیرباز به رقابت‌های آسیایی اینچئون یک کاروان کیفی است.

وی ادامه داد: ما در انتخابی تیم ملی سعی کردیم بازیکنان انتخاب شوند که بتوانند عملکرد مناسبی در این تورنمنت آسیایی داشته باشند، چرا که مسابقات اینچئون از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی، در خصوص عدم حضور بانوان در رقابتهای اینچئون گفت: بانوان شمشیربازان به دلیل عدم آمادگی نتوانستند خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنند.

شمشیربازان دختر کشورمان در مسابقات پیشین قهرمانی آسیایی نیز نتایج ضعیفی کسب کردند، فدراسیون نیز تصمیم گرفت تا از اعزام آنها صرف نظر کند.

باقرزاده، خاطرنشان کرد: علیرضا وصالی در مسابقات شمشیربازی که به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود قضاوت خواهد کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.