سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

تبدیل فیلم و سریال دفاع مقدس به بهترین سوژه ها

دبیرستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: تبدیل نازلترین سوژه ها به فیلم و سریال دفاع مقدس با تحریف های فراوان همراه است که بایدبا خلق آثار ارزشمند جبران شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، ادیبی در پنجمین نشست سراسری مسوولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی حوزه هنری در سنندج گفت: رصد برنامه های برگزار شده در زمینه دفاع مقدس در سطح کشور می تواند در برنامه ریزی بهتر مسوولان در حوزه فعالیت آنها بسیار موثر باشد و از پرداختن به کارهای تکراری و بی ثمر جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه پرداختن به ادبیات پایداری یکی از برنامه ها و فعالیت های ضروری کشور است، افزود: ترویج فرهنگ نهفته در ادبیات دفاع مقدس نیاز به تلاش و همکاری و تعامل تمامی مسوولان ومشارکت مردم دارد.

وی بیان کرد: در این راستا بررسی عملکرد دستگاه های دولتی و مردمی در زمینه انقلاب و دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: غفلت از پرداختن به تاریخ شفاهی موجب از بین رفتن تاریخ کشور می شود لذا توجه به این نکته مهم،حساسیت کار و تلاش در راستای نهادینه کردن دفاع مقدس را چند برابر می کند.

دبیرستاد مرکزی راهیان نور کشور یکی از راه های جلوگیری از تحریف و فراموشی را ثبت به موقع این رویدادها عنوان کرد و افزود: امروز آشنایی نسل جوان با این رویدادها یک ضرورت است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: فیلم ، دفاع مقدس ، سوژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.