سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

آغاز بازدید کاروان های راهیان نور تهران از مناطق عملیاتی مهران

بازدید کاروان راهیان نور شهرداری تهران از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شهرستان مرزی مهران آغاز شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ فرمانده سپاه ناحیه مهران با اعلام این خب رگفت: دو کاروان اعزامی شامل بیش از 790 نفر از خانواده شهدا و اعضا بسیج با حضور در یادمان «قلاویزان» مهران یاد و خاطره شهدای عملیات «کربلای یک» را گرامی داشتند.
سرهنگ «اکبر ملکی» افزود: مناطق عملیاتی مهران بر اساس برنامه ریزی ها از ابتدای شهریور تا اوایل مهرماه میزبان روزانه 300 نفر به استعداد هفت دستگاه اتوبوس است.
بگفته ملکی  این کاروان ها شامل شهروندان تهرانی، خانواده شهدا، جوانان و اعضا بسیج مناطق 22 گانه شهرداری تهران است.
فرمانده سپاه ناحیه مهران ادامه داد: به منظور خدمات دهی مناسب به زائران مناطق جنگی این شهرستان تدارکات گسترده ای در یادمان های نقطه ایثار، گرمیشه، سه راهی جندالله و سایر مناطق عملیاتی دفاع مقدس فراهم شده است.
سرهنگ ملکی با بیان این که بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق جنگی مهران یک روز به طول می انجامد، اضافه کرد: کاروان های راهیان نور اعزامی از شهرداری تهران پس از بازدید از یادمان های شهدای عملیات های «والفجر سه» و «کربلای یک» در قلاویزان به سوی دیگر مناطق عملیاتی غرب کشور رهسپار و سپس به تهران باز خواهند گشت.
شهر مرزی مهران از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس است که پس از چند بار دست به دست شدن در سال 1365 در عملیات کربلای یک به دست رزمندگان اسلام آزاد شد.
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.